Alla inlägg den 18 augusti 2015

Av Charlott - 18 augusti 2015 00:33

Jag skriver nu den listan jag lovade i ett blogginlägg att jag skulle skriva om sen jag blev singel!

Vissa saker har jag redan börjat göra men vissa saker har jag ej hunnit göra ännu!


1. Umgås mer med mina killkompisar :) För nu bestämmer jag själv utan att någon är och har en massa förhör!

2. Kommer att börja med yoga igen! Härligt och avslappnande, precis vad jag behöver :)

3. Träning, men det har jag börjat med redan :) 

4. Minska med min cigarettrökning, men det har jag nog minskat på en del redan :)

5. Sjunga skall jag börja med igen, men sjunger nog bara här hemma, men endå! :P

6. Kommer att spara mer pengar! :P inte slösa! 

7. Försöka få dygnsrythmen helt okej, gör allt för att den skall bli bra igen!


Där var en del, men det kanske kommer mera senare! :)


Av Charlott - 18 augusti 2015 00:25

           

Av Charlott - 18 augusti 2015 00:22

   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards