Direktlänk till inlägg 11 augusti 2015

50 frågor & svar om mig!

Av Charlott - 11 augusti 2015 19:12

 

 

 

 

 

 

 

1. Hur gammal är du? 26år.

2. Vem fick dig att skratta senast? En kompis.

3. Har du några piercingar? Jag hade förr i ögonbrynet, men nej jag har inga piercingar mer.

4. Har du några tatueringar? Nej det har jag inte.

5. Vad är din ögonfärg? Grön

6. Vad har du gjort idag? Städat, pratat i mobilen, haft en kompis på besök, tvättat kläder, tränat mm... :)

7. Vad är det bästa du vet? Att sitta vid havet med någon man gillar.

8. Är du upptagen eller singel? Singel

9. Hur lång är du? 170,3cm.

10. Vem skulle du vilja umgås med resten av livet med? har ingen aning.

11. Om du fick en dotter vad skulle hon heta? Jasmine

12. Vad är viktigast för dig? Familjen & Vänner & att de är lyckliga & friska.

13. Vad gillar du mest med dig själv? Mitt hår och ögon tror jag :)

14. Har du dåligt eller bra självförtroende? Jo, ganska bra nog.

15. Vad avskyr du mest? Spindlar.

16. Är du kär? Nej 

17. Ut och festa eller filmkväll? Filmkväll 

18. Saknar du någon just nu? Ja

19. Är du beroende av något? Ja

20. Ditt livs största misstag? -

21. Dumpat någon? Ja

22. Blivit dumpad av någon? Ja

23. Har du någon förebild? Nej, ingen.

24. Vad är det värsta du vet? Lögner, mobbning, otrohet.

25. Vad är det bästa du vet? Vänner & Musik & naturen

26. Shoppar du ofta? Nej

27. Är du romantisk? Ja om jag vill visa den sidan av mig så är jag det men har alltid undvikit den.

28. Av vem fick du senast ett sms på mobilen? En kompis.

29. Tränar du? Ja, jag har börjat igen.

30. Vem är mest lik dig? En kompis, men undviker att skriva namnet.

31. Vad gör du helst på din fritid? Är ute, umgås med vänner, kollar film, ibland shoppar jag mm... :)

32. Hur ofta kollar du mobilen? Ofta :D

33. Vad hör du på för låt just nu? Night on Fire

34. Är dina föräldrar gifta eller skilda? De har aldrig varit gifta men de är iallafall inte tillsammans

35. Vad gör dig ledsen? Lögner

36. Vad gör dig glad? Positiva människor, mina vänner

37. Var tror du att du befinner dig om 10 år? Har ingen aning, svår fråga :P

38. Vill du har barn? Ja, kanske.

39. Hur länge har du campat som längst i tält? Om jag inte minns fel så 1 vecka.

40. Vad spenderar du pengar helst på? Nödvändiga saker.

41. Vem ringer du då du är glad eller ledsen? Förr ringde jag min bästa vän, men nuför tiden typ ingen mera.

42. Hatar du någon? Nej, jag hatar ingen, kanske finns människor jag tycker mindre om.

43. Filmen du senast såg? She´s the man

44. Vad är din högsta önskan? Har ingen aning faktiskt.

45. Vem chattade du senast med på chatten? En kompis

46. Tror du att det finns äkta kärlek? Ja det tror jag nog på

47. Hur mycket vatten dricker du per dag? 2-3 liter, älskar vatten :)

48. Favoritfärg? Ojdå, det varierar mycket, älskar så många färger, men turkosblå och vitt.

49. Vad skall du göra nu? Ta en kopp kaffe, och chatta med en kompis och senare se en film kanske :P

50. Vad är det bästa som du gjort eller som har hänt idag? Tränat 

 
 
Evy

Evy

11 augusti 2015 21:45

Många bra svar på frågorna där. Är lite kul ibland å svara på sånna frågor för skojs skull tycker jag med. :)

http://mybloggnotyours.bloggplatsen.se

Charlott

18 augusti 2015 00:31

Sant

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Charlott - 26 augusti 2015 13:23

Idag skall jag ha en lugn dag. Varit och handlat till affären, så nu blir de hemmakväll resten av dagen. Vädret är inte det bästa, men lite sol har det varit och svalt i luften, frisk luft är skönt tycker jag.   Jag tänker massor idag, men sk...

Av Charlott - 18 augusti 2015 00:33

Jag skriver nu den listan jag lovade i ett blogginlägg att jag skulle skriva om sen jag blev singel! Vissa saker har jag redan börjat göra men vissa saker har jag ej hunnit göra ännu!   1. Umgås mer med mina killkompisar :) För nu bestämmer jag...

Av Charlott - 18 augusti 2015 00:25

           

Av Charlott - 18 augusti 2015 00:22

   

Av Charlott - 9 augusti 2015 07:11


Det skulle ha kunnat vara en bättre morgon, men sovde inte alls så som jag skulle göra pga en viss person som störde mig inatt :/ Så typiskt alltså, jag hade såklart ställt klockan att ringa på mobiltelefonen, men ville ju inte stoppa ljudlöst heller...

Ovido - Quiz & Flashcards