Alla inlägg den 3 augusti 2015

Av Charlott - 3 augusti 2015 17:02

Idag har det varit en dag då jag bara varit trött... Hoppas morgondagen ser bättre ut.

Jag tycker nog det känns tomt att bo ensam, men endå skönt för nu är det ingen som klagar på en eller nått, och man får göra precis vad man vill, enda som är konstigt eller känns konstigt nu just är tystnaden, men man blir väl nog van med det också.


Kom precis hem från butiken, skall käka snart och sen kanske se någon film och ta det lugnt bara. Hade tänkt städa lite idag, men hamnar göra det imorgon istället, för har ingen extra energi till det just nu.

Måste även få dygnsrythmen tillbaka helt, sover knappt nått alls. Då jag sover är det 2timmar sömn, sen vaknar jag, sen är jag uppe igen men sen sover jag kanske 2timmar till och ingen människa orkar med sånt precis :/ inte i längden allafall.


Skriver mer någon annan gång, och skall försöka börja fotografera mera så varje inlägg får en bild. :P

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards