Alla inlägg den 8 augusti 2015

Av Charlott - 8 augusti 2015 19:56


Vem är din bästa vän?  En killkompis, fast har flera bra vänner, men han hör till den bästa som jag kan lita på.

Vad är din favoritfilm? Jag har nog ingen favoritfilm precis, för jag gillar för många filmer.

Vad är din favoritserie? Gillar för många exempel, The King Of Queens, Two and a Half men mm. :)

Vad ser du helst på skräck eller komedi filmer? Komedi.

 

Vilken hårfärg har du? Brun.

Vad är din högsta önskan? Att alla nära & kära skall vara friska och lyckliga.

Sparar du eller slösar du pengar? Förr slösade jag, men sparar nog nuför tiden.

Vilket är ditt favoritspel? Favoritspel till xbox är nog Guitar Hero.

 

Har du någon du kan berätta allt för? Jo

Favoritplagg? Mjukisbyxor och linne.

Favoritdryck? Kaffe.

 

Vem är mest lik dig av alla du känner? Finns nog en typ som är ganska lik mig.

Vad var ditt senaste köp? Mat

Vilka fem saker du aldrig skulle klara dig utan? Mobiltelefonen, Familj, Vänner, Kaffe, Musik.

 

Av Charlott - 8 augusti 2015 12:59

Då var det lördag, vaknade ganska tidigt fast jag inte sovde så bra inatt, 

men måddes ju vara upp i tid då exkillen o hans pappa och farbror kom hit, då

han tog nu sina sista möbler härifrån. De behövde inte anstränga sig så mycket 

för jag hade ju fixat så att det skulle gå lättaste och snabbaste vägen att få 

bort allt så fort som möjligt. Det är klart det känns jätte tomt i lägenheten nu,

skall nog se på möbler själv senare, men har inte tid att fundera på det just nu.


Jag måste städa, skura golvet, plocka om lite saker som jag flyttade på innan, 

tvätta kläder, och försöka ta det lugnt, och kanske om jag orkar senare kollar jag

en film. Inatt då jag inte kunde sova stoppade jag på två filmer och kollade dem.

Jag har nu bott en vecka ensam. Det känns konstigt men bra. :)

Skall skriva senare en lista vad jag håller på med att göra :) 

Det är en lista som jag skall nå mina mål/önskningar! Jag måste ha något att

se frammemot, och därför skriver jag ner för mig själv vad som är bra och vad jag 

vill göra med mitt liv. :)


Skriver i ett senare inlägg då min lista är klar!

Nu skall jag dricka kaffet och skura golvet , så säger hej så länge!


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards