Direktlänk till inlägg 31 juli 2015

Mycket på gång just nu...

Av Charlott - 31 juli 2015 22:09

Har haft massor att göra, och finns ännu. Packat och packat flera dagar nu, men snart är det som tur över. :)

Lite för stressigt har det varit i och med att min exkille har sakt att allt skall gå snabbt nu mittiallt, men inte är det något med det, men jag får inte egentligen stressa pga mina hälsoproblem :(


Sedan har jag ju med detsamma fixat skåpen i ordning så jag också nu sen skall trivas här när jag skall bo ensam :)

Som jag sa förr så älskar jag ju strössel :D Märkte att jag har samlat på men det kan nog hända att det kommer mera i mitt lager som sagt :D Finns ju massa olika och fina att dekorera med :)


Har nu tagit en paus nu så jag frå dricka kaffe en liten stund, sen är det packning på schemat igen eftersom allt skall vara klart tills imorgon då han flyttar härifrån. Så imorgon kanske jag skriver mera om jag hinner!


Kram


 

 
 
Evy

Evy

4 augusti 2015 02:49

Haha shit.. Det va ingen dålig samling av strössel där du!! :p hehe..

http://mybloggnotyours.bloggplatsen.se

Charlott

4 augusti 2015 07:58

Nejdå :) Skall köpa mer sen till mitt lager, som är i olika former, så kul då man kan dekorera med dem :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Charlott - 26 augusti 2015 13:23

Idag skall jag ha en lugn dag. Varit och handlat till affären, så nu blir de hemmakväll resten av dagen. Vädret är inte det bästa, men lite sol har det varit och svalt i luften, frisk luft är skönt tycker jag.   Jag tänker massor idag, men sk...

Av Charlott - 18 augusti 2015 00:33

Jag skriver nu den listan jag lovade i ett blogginlägg att jag skulle skriva om sen jag blev singel! Vissa saker har jag redan börjat göra men vissa saker har jag ej hunnit göra ännu!   1. Umgås mer med mina killkompisar :) För nu bestämmer jag...

Av Charlott - 18 augusti 2015 00:25

           

Av Charlott - 18 augusti 2015 00:22

   

Av Charlott - 11 augusti 2015 19:12


              1. Hur gammal är du? 26år. 2. Vem fick dig att skratta senast? En kompis. 3. Har du några piercingar? Jag hade förr i ögonbrynet, men nej jag har inga piercingar mer. 4. Har du några tatueringar? Nej det har jag in...

Ovido - Quiz & Flashcards