Alla inlägg den 24 juli 2015

Av Charlott - 24 juli 2015 02:25

Det är verkligen tungt, jag snackade senast idag med min exkille om att det nog skulle vara bra om han flyttar före härifrån och han tyckte det också oavsett att han blev arg, han har ju försökt få mig tillbaka flera gånger och jag har sagt nej, att det kommer aldrig att fungera, för det skulle inte göra det. 


Hoppas på en bättre dag imorgon. Jag är så trött, men vet nog också att det kan vara denna situation som tar slut på mig och hans humörsvängningar nu just. Jag skall vara stark, det är jag till en viss gräns, men jag vet att jag nog klarar detta fast det är tungt.


Jag kommer att skriva mer om annat sen men eftersom detta nu just är aktuellt så är det lite svårt att tänka på något annat. Jag är jätte glad över att jag har en familj och vänner som stöttar mig så mycket det bara går.

Jag känner lättnad att det tog slut så det känns bra för jag vet att vi inte skulle haft en framtid tillsammans och jag vet också en del annat.


Jag skall gå och lägga mig nu så jag orkar upp om 3-4timmar :)


Kramar.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards