Direktlänk till inlägg 29 juli 2015

En helt vanlig dag!

Av Charlott - 29 juli 2015 00:13

Hello!


Idag har jag både packat och varit till butiken, där köpte jag en maskin åt mig som man då kan behöva då man lagar exempel kakor eller vad man nu hittar på att laga :) Måste även gå igenom mitt "bak" skåp, där finns det massa strössel. Jag är faktiskt en person som aldrig kan vara utan strössel i skåpet här hemma :D beroende på något sätt!

Sedan har jag gått igenom massa saker och kollat lite vad jag behöver och inte behöver, som jag då kan sälja bort eller ge bort eller sånt som måste slängas. Det är ju hemskt vad man har samlat på en massa saker som dessutom är helt onödiga :/ Men dags för "sommarstädning" tillika :)


Imorgon blir det blodprov då som har blivit framskuttat länge pga mina sömnproblem, men hoppas man får dygnet upprätt snart så det börjar svänga om istället till det normala igen :) Sedan skall jag packa mera saker och hämta lådor att packa i som jag paxade i butiken :) Vad har ni andra gjort? :)


Bjuder på denna bild, dock inte så bra tagen, men den får duga för denna gång! :)



 
 
Evy

Evy

29 juli 2015 02:23

Haha rolig du! :p spara massa strössel. :p ^^ :D
Men visst bakströssel kan ju va bra å ha om man t.ex bakar tårtor eller cupcakes å ha sån kak strössel på så. :)

Såg ingen bild i detta inlägg som du sa att du skulle bjuda på. Hmm.. :/

http://mybloggnotyours.bloggplatsen.se

Charlott

3 augusti 2015 16:49

jo strössel är bra att ha :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Charlott - 26 augusti 2015 13:23

Idag skall jag ha en lugn dag. Varit och handlat till affären, så nu blir de hemmakväll resten av dagen. Vädret är inte det bästa, men lite sol har det varit och svalt i luften, frisk luft är skönt tycker jag.   Jag tänker massor idag, men sk...

Av Charlott - 18 augusti 2015 00:33

Jag skriver nu den listan jag lovade i ett blogginlägg att jag skulle skriva om sen jag blev singel! Vissa saker har jag redan börjat göra men vissa saker har jag ej hunnit göra ännu!   1. Umgås mer med mina killkompisar :) För nu bestämmer jag...

Av Charlott - 18 augusti 2015 00:25

           

Av Charlott - 18 augusti 2015 00:22

   

Av Charlott - 11 augusti 2015 19:12


              1. Hur gammal är du? 26år. 2. Vem fick dig att skratta senast? En kompis. 3. Har du några piercingar? Jag hade förr i ögonbrynet, men nej jag har inga piercingar mer. 4. Har du några tatueringar? Nej det har jag in...

Ovido - Quiz & Flashcards