Direktlänk till inlägg 26 augusti 2015

En lugn dag.

Av Charlott - 26 augusti 2015 13:23

Idag skall jag ha en lugn dag.

Varit och handlat till affären, så nu blir de hemmakväll resten av dagen.

Vädret är inte det bästa, men lite sol har det varit och svalt i luften, frisk luft är skönt tycker jag.


Jag tänker massor idag, men skönt det också. Går igenom mina kapitel i mitt liv och det har jag inget emot, jag måste göra det för jag har länge viljat göra det eftersom det har hänt så mycket under alla dessa år. Det är tugnt att göra det men i mitt fall det bästa jag kan göra nu just.


Jag skall se någon film eller serie senare och bara njuta av dagen/kvällen! :)

Vad har ni för planer idag?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Charlott - 18 augusti 2015 00:33

Jag skriver nu den listan jag lovade i ett blogginlägg att jag skulle skriva om sen jag blev singel! Vissa saker har jag redan börjat göra men vissa saker har jag ej hunnit göra ännu!   1. Umgås mer med mina killkompisar :) För nu bestämmer jag...

Av Charlott - 18 augusti 2015 00:25

           

Av Charlott - 18 augusti 2015 00:22

   

Av Charlott - 11 augusti 2015 19:12


              1. Hur gammal är du? 26år. 2. Vem fick dig att skratta senast? En kompis. 3. Har du några piercingar? Jag hade förr i ögonbrynet, men nej jag har inga piercingar mer. 4. Har du några tatueringar? Nej det har jag in...

Av Charlott - 9 augusti 2015 07:11


Det skulle ha kunnat vara en bättre morgon, men sovde inte alls så som jag skulle göra pga en viss person som störde mig inatt :/ Så typiskt alltså, jag hade såklart ställt klockan att ringa på mobiltelefonen, men ville ju inte stoppa ljudlöst heller...

Ovido - Quiz & Flashcards