Direktlänk till inlägg 8 augusti 2015

Lördag

Av Charlott - 8 augusti 2015 12:59

Då var det lördag, vaknade ganska tidigt fast jag inte sovde så bra inatt, 

men måddes ju vara upp i tid då exkillen o hans pappa och farbror kom hit, då

han tog nu sina sista möbler härifrån. De behövde inte anstränga sig så mycket 

för jag hade ju fixat så att det skulle gå lättaste och snabbaste vägen att få 

bort allt så fort som möjligt. Det är klart det känns jätte tomt i lägenheten nu,

skall nog se på möbler själv senare, men har inte tid att fundera på det just nu.


Jag måste städa, skura golvet, plocka om lite saker som jag flyttade på innan, 

tvätta kläder, och försöka ta det lugnt, och kanske om jag orkar senare kollar jag

en film. Inatt då jag inte kunde sova stoppade jag på två filmer och kollade dem.

Jag har nu bott en vecka ensam. Det känns konstigt men bra. :)

Skall skriva senare en lista vad jag håller på med att göra :) 

Det är en lista som jag skall nå mina mål/önskningar! Jag måste ha något att

se frammemot, och därför skriver jag ner för mig själv vad som är bra och vad jag 

vill göra med mitt liv. :)


Skriver i ett senare inlägg då min lista är klar!

Nu skall jag dricka kaffet och skura golvet , så säger hej så länge!


 

 
 
Evy

Evy

9 augusti 2015 00:47

Blir spännande å läsa den listan då sen när du skrivit upp den. :)

http://mybloggnotyours.bloggplatsen.se

Charlott

18 augusti 2015 00:31

jepp, skall göra det nu :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Charlott - 26 augusti 2015 13:23

Idag skall jag ha en lugn dag. Varit och handlat till affären, så nu blir de hemmakväll resten av dagen. Vädret är inte det bästa, men lite sol har det varit och svalt i luften, frisk luft är skönt tycker jag.   Jag tänker massor idag, men sk...

Av Charlott - 18 augusti 2015 00:33

Jag skriver nu den listan jag lovade i ett blogginlägg att jag skulle skriva om sen jag blev singel! Vissa saker har jag redan börjat göra men vissa saker har jag ej hunnit göra ännu!   1. Umgås mer med mina killkompisar :) För nu bestämmer jag...

Av Charlott - 18 augusti 2015 00:25

           

Av Charlott - 18 augusti 2015 00:22

   

Av Charlott - 11 augusti 2015 19:12


              1. Hur gammal är du? 26år. 2. Vem fick dig att skratta senast? En kompis. 3. Har du några piercingar? Jag hade förr i ögonbrynet, men nej jag har inga piercingar mer. 4. Har du några tatueringar? Nej det har jag in...

Ovido - Quiz & Flashcards