Direktlänk till inlägg 9 augusti 2015

Good morning!

Av Charlott - 9 augusti 2015 07:11

Det skulle ha kunnat vara en bättre morgon, men sovde inte alls så som jag skulle göra pga en viss person som störde mig inatt :/ Så typiskt alltså, jag hade såklart ställt klockan att ringa på mobiltelefonen, men ville ju inte stoppa ljudlöst heller. Då första gången ringde det klockan 01.00 tiden, sedan var det tyst igen och som tur fick jag min sömn tillbaka, sedan ringde det 03.00 tiden och då var jag irriterad såklart.


Jag hade ju försökt vända på dygnet och jag svarade och jag frågade då : Var är det? Han frågade vad jag gör? osv... jag liksom ville ju bara sova och han vet att mitt dygn är åt helvete ärligt talat och han var berusad såklart. ;( Sedan somnade jag om igen som tur, men nu sitter jag här i huvudvärk och trött.


Dricker morgonkaffet :) Idag skall jag nog inte göra så mycket, städa kanske, och tvätta kläder som jag inte orkade göra igår. Kolla någon film skulle inte vara helt fel precis, får se vad det blir för film men säkert en komedi kan jag tänka mig, men det ser jag sen vad det blir! :) 


Hej så länge.


 

 
 
Evy

Evy

9 augusti 2015 23:06

Vem var dum å ringde dig mitt i natta?! Du som behövde sova å allt?! Lät ju inte så kul att du blev väckt av att killen som ringde dig å var delvis full. Att du inte hade på ljudlös så på telefonen då så hade du sluppit höra att den fulla killen ringt dig.
Prova nästa gång å ha på ljudlös ifall detta händer igen för då slipper du höra att den killen ringer igen.

Vad tittade du på för film?! Vad blev det för nån du valde att titta på?! :)

http://mybloggnotyours.bloggplatsen.se

Charlott

18 augusti 2015 00:32

Jag såg 10 saker att hata dig, och sen såg jag she´s the man! helt bra:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Charlott - 26 augusti 2015 13:23

Idag skall jag ha en lugn dag. Varit och handlat till affären, så nu blir de hemmakväll resten av dagen. Vädret är inte det bästa, men lite sol har det varit och svalt i luften, frisk luft är skönt tycker jag.   Jag tänker massor idag, men sk...

Av Charlott - 18 augusti 2015 00:33

Jag skriver nu den listan jag lovade i ett blogginlägg att jag skulle skriva om sen jag blev singel! Vissa saker har jag redan börjat göra men vissa saker har jag ej hunnit göra ännu!   1. Umgås mer med mina killkompisar :) För nu bestämmer jag...

Av Charlott - 18 augusti 2015 00:25

           

Av Charlott - 18 augusti 2015 00:22

   

Av Charlott - 11 augusti 2015 19:12


              1. Hur gammal är du? 26år. 2. Vem fick dig att skratta senast? En kompis. 3. Har du några piercingar? Jag hade förr i ögonbrynet, men nej jag har inga piercingar mer. 4. Har du några tatueringar? Nej det har jag in...

Ovido - Quiz & Flashcards